Taidan olla paha ihminen, itsekäs ja kateellinen. Se ei tosin haittaa minua yhtään. Kusipäisyys ei haittaa kusipäätä koskaan. Olen hyvä niille, joille haluan olla.

Siksi kai pidän Joelista niin älyttömästi. Se antaa minun olla ilkeä. Osaan olla ilkeä. Pidän ihmisten arvostelusta. Tyhmät, lihavat tai muuten vain ärsyttävän oloiset ihmiset ovat minun listallani. Voisin sanoa olevani vain kateellinen, mutta se ei ole totta. En pilkkaa niitä, joita kadehdin. Minä olen vain ilkeä.

Puhelin meni rikki ja muutamia hyvinkin tärkeitä numeroita katosi avaruuden mustiin aukkoihin. Olen kuitenkin liian laiska etsimään niitä uudelleen. Laiskuus on suurin este minun ja tulevaisuuteni välissä. En jaksa kirjoittaa ilman inspiraatiota, en sillä käyn töissä ja seurustelen, laitan ruokaa, siivoan ja teen jatkuvasti kaikenlaista. Ihmissuhteet imevät minut tyhjiin. Sekin on kyllä oma vikani, oma käytökseni, jonka syitä en tiedä ja jota en osaa muuttaa.

Tekee mieli ostaa uusia kauniita vaatteita, mutta se vain masentaa.

Tissit roikkuvat.